FAQ
Hoe kan ik betalen in de webshop?
Ik ben een startende creatieve ondernemer, nog niet officieel ingeschreven bij de KvK. Daarom kan ik nog geen iDEAL aanbieden. Je krijgt van mij een factuur. Zodra deze betaald is, verzend ik je pakketje binnen 1–2 werkdagen.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je kunt gewoon als gast afrekenen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten inbegrepen in de prijs. Je betaalt dus geen extra verzendkosten.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een bevestiging per e-mail.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Ik verzend meestal binnen 1–2 werkdagen. Je krijgt een e-mail zodra je pakket onderweg is.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling verzonden is ontvang je een track en trace-code
Wat maakt de kleurboeken van De Tijdmaker uniek?
Elk kleurboek is met de hand gemaakt: ik ontwerp, print, bind en verzend alles zelf. De boeken zitten in een herbruikbare transparante A4-ringmap: ideaal om platen uit te nemen, in te lijsten of de map later te gebruiken voor werk, school of je mooiste ingekleurde platen.
Van welk papier zijn de kleurplaten gemaakt?
Ik gebruik 160 gram papier ideaal voor kleurpotloden, fineliners en stiften. De kaft word op fotopapier gedrukt.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet ongebruikt en in originele staat zijn. Omdat kleurboeken een creatief product zijn, kunnen we retouren alleen aannemen zolang er nog niet in gekleurd of geschreven is.
De kosten voor de retourzending zijn voor de koper. Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.
Beschadigd of verkeerd geleverd?
Is je bestelling beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op via detijdmaker.contact@gmail.com Zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Wat moet ik doen als mijn kleurboek beschadigd is aangekomen?
Stuur me een bericht met foto’s van het probleem, dan los ik het snel en netjes voor je op.